Publika

Zacíleno na ty, kdo už projevili zájem.

Publika jsou seznamy uživatelů, kterým se zobrazují remarketingové reklamy na základě jejich předchozí aktivity na webu. Mohou zahrnovat jak všechny návštěvníky, tak užší skupiny: například jen ty, kteří navštívili konkrétní kategorii nebo stránku. Využívá se nejčastěji cílení podle navštívené URL, kdy se lidem, kteří procházeli např. sekci „televize“, zobrazí nabídka výhodných televizí, nikoliv jiné zboží.

Publikum lze dále segmentovat podle času, který od návštěvy uplynul. V kampaních se tak například nastaví zobrazení reklamy jen mezi třetím a šestým dnem po návštěvě, s možností navazujících fází s jinou nabídkou. Tato strategie umožňuje postupně zvyšovat naléhavost sdělení. Remarketing funguje jako digitální šeptanda. Nenápadně připomíná značku ve chvílích, kdy je největší šance na konverzi.

NAPIŠTE NÁM

NAPIŠTE NÁM

Tato stránka je chráněna pomocí reCAPTCHA a platí pro ni Zásady ochrany osobních údajů a Podmínky služby Google.