CPC

Platba jen za kliknutí, ne za zobrazení

CPC neboli Cost per Click znamená cena za proklik, tedy částku, která se platí za to, že uživatel klikne na reklamu. Tento model je běžný u online reklamy, například v systémech jako Google Ads nebo na sociálních sítích. Neplatí se za pouhé zobrazení reklamy, ale až za moment, kdy uživatel projeví zájem a klikne na odkaz.

Výše CPC se většinou určuje v rámci aukčního systému, ve kterém inzerenti nabízejí maximální částku, již jsou ochotni za kliknutí zaplatit (max. CPC). Konečná cena za proklik bývá často nižší než nabízená maximální částka. Tento model umožňuje cílené a efektivní rozdělení reklamního rozpočtu, protože platba nastává pouze při konkrétní interakci s reklamou.

NAPIŠTE NÁM

NAPIŠTE NÁM

Tato stránka je chráněna pomocí reCAPTCHA a platí pro ni Zásady ochrany osobních údajů a Podmínky služby Google.