Bidding

Stanovení maximální ceny za proklik pro vaše kampaně

Bidding je proces automatického či manuálního nastavování cen za proklik (CPC) v aukci reklamních systémů, jako je Google Ads, Sklik či Heureka. Jedná se v podstatě o stanovení maximální ceny za proklik, kterou jste ochotni nabídnout za přivedení návštěvníka na váš web. Bidding funguje na principu aukce v reálném čase. Obecně platí, kdo nabídne více, zobrazí se na vyšší pozici. Do hry ale vstupují i další faktory, jako je dostupnost zboží, jeho cena nebo recenze.

Cílem je získat co nejlepší pozici ve vyhledávačích nebo produktových inzercích při co nejnižší možné ceně za proklik. Každý produkt má svou vlastní hranici, za kterou se již další navýšení nabídky nevyplácí. V praxi se často pracuje s maximální cenou za proklik podle marže a cílového PNO. Pokud cena za kliknutí překročí tuto hranici, kampaň přestává být rentabilní.

NAPIŠTE NÁM

NAPIŠTE NÁM

Tato stránka je chráněna pomocí reCAPTCHA a platí pro ni Zásady ochrany osobních údajů a Podmínky služby Google.